El nostre propòsit

Al CEIP Gènova entenem l’escola com a un espai orientat a facilitar el desenvolupament educatiu de tots els infants, atenent i respectant la seva individualitat i garantint una formació integral que contribueixi al ple desenvolupament de les diferents dimensions humanes.

Cal anar més enllà de l’acumulació d’informació i apostar per oferir l’aprenentatge d’estratègies competencials, que es puguin generalitzar de manera autònoma en qualsevol moment i en qualsevol situació de la vida quotidiana, en un món globalitzat i canviant atenent els reptes i desafiaments del s.XXI.

Tenim doncs el deure com a docents, d’oferir una resposta educativa que acompanyi els alumnes en el seu procés de maduració personal, cognitiva i de relació amb els altres, respectant la seva essència com a nin/a amb totes les seves capacitats, i permetent l’equitat i la igualtat d’oportunitats.

L’equip de mestres del CEIP Gènova estam en contínua formació perseguint la millora contínua de l’èxit educatiu, acompanyats pel Centre de Professorat de Palma (depenent del Servei de Normalització Lingüística i Formació de la Conselleria d’Educació i Formació Professional de les Illes Balears) i del Programa de Millora i Transformació de Centres (depenent de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres), transitant una transformació del centre cap al Marc Educatiu de Referència.

Formació Professorat curs 2023-2024

Formació Professorat curs 2022-2023